zaterdag 16 juni 2012

wc's...

via my ideal home
Ik ben even op zoek naar inspiratie rondom wc's. Ik ben dol op stylen van wc's, die van mijzelf was het eerste project. Mmmm zal ik eens een sneakpreview doen of zal ik de mijne geheim houden?!? Nu heb ik twee leuke opdrachten om wc's op te knappen en te stylen en en ik zit vol ideetjes.
een klassieker via achados de decoracao
nog wat meer inspiratie via inspirujace
En... hoe is dat bij jullie thuis? Kan de wc er wel mee door, of kan die wel wat kleur en stijl gebruiken? Mocht je zin hebben... kijk even mee naar deze inspiratie... mocht je het wel willen, maar weet je niet waar te beginnen?!? Mail mij, ik weet er wel raad mee... Binnenkort zal ik de resultaten eens laten zien...
mocht je een poppenhuis hebben, dan zijn hier wat modellen te verkrijgen
I'm looking for inspiration about toilets. I love styling toilets, the one in our house was the first project. Mmmm, shall I do a sneak preview or will I keep it as a secret?!?
Now I have two great commands to style toilets, I am full of ideas.
And ... how is that in your home? Is it ok or can it use some color and style? If you feel like... take a look at this inspiration ... if you want to, but do not know where to start?!? Mail me, I know what to do with ... Soon I will just show you the results ...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen