dinsdag 12 juni 2012

Nieuwe boek van Seline Lake...


Was deze week gezellig koffiedrinken bij Janneke en hoorde dat er een nieuw boek van Seline Lake is. Ik ben enorm fan van haar boek 'bazaarstijl'. Ik werd gelijk erg nieuwsgierig. Ik heb dus een speurtocht op internet gedaan en kan zeggen dat ik dit boek wel moƩt hebben... Erg inspirerend.. (Als iemand het mij wil doneren... nou graag!)
Van de week las ik echter een artikel in mijn krant waarin de Elle-redactie liet weten dat ze vonden dat wij vrouwen een beetje minder 'truttig' moesten zijn. Er is te veel Blond, Pip en Yvonne... Te veel gepruts en geknutsel.... Tja.. hoe past dan deze styling erin... mmmmm
het boek



I was this week on a coffee at Janneke and heard that there is a new book by Seline Lake. I am a huge fan of her book 'bazaar style'. I was immediately curious. So I did a search on the internet and I can say I must have this book ... Very inspiring .. (If anyone wants to donate it... that's ok...)
This week however, I read an article in my newspaper where Elle editor said that she thought that we women are a little less 'silly' should be. There is too much Blond, Pip and Yvonne ... Too much fiddling and tinkering .... Well .. how it fits this styling ... mmmmm

2 opmerkingen:

  1. Ik ben zondag jarig en heb hem bovenaan mijn lijstje gezet...nu maar afwachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou... dan hoop ik het voor jou, ik duim mee! En alvast een leuke dag!

    BeantwoordenVerwijderen