woensdag 13 juni 2012

meer fluor

styling Marij Hessels

Fluor blijft prikkelen, het frist gewoon lekker op. Voor een project wat ik nu aan het stylen ben, gebruik ik ook wat fluor. Heb heel mooi fluorgaren kunnen scoren, dat past goed in mijn schatkist... Als het project klaar is zal ik wat foto's posten.
Maar voor vandaag dus weer eens fluor inspiratie, want kijk maar goed: het ziet er leuk uit toch?

styling Marij Hessels
via Fabienne Lindenburgh

via justb
Fluorine continues to excite, it refreshes simply. For a project I'm now styling, I also use some fluorine. Have found very nice fluorine yarn that fits well in my treasury ... If the project is finished, I will post some pictures.
But today some  fluorine inspiration it looks nice.... right?

2 opmerkingen:

  1. Die dino is cool! Ik ga ook eens op zoek naar beeldjes/figuurtjes om te verven.

    Liefs..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. doen.... zal zeker leuk zijn.. op naar de rommelmarkten, hier zijn er veel de aankomende weken...

    BeantwoordenVerwijderen