dinsdag 19 juni 2012

hema ontwerpwedstrijd

boterhammatje
Ik vind het altijd een feestje om naar de Hema te gaan. Vooral in filialen waar ik nog niet eerder was... Daar kan het assortiment best anders zijn dan in mijn vaste Hema, denk ik dan maar. Afgelopen week had ik geluk: ineens fluor roze wol... het heeft dus toch zin om in een vreemde Hema te shoppen.
Maar goed: nu was er weer een ontwerpwedstrijd 2012. Ik was verrast door de leuke ontwerpen. De opdracht van dit jaar was om een nieuwe held te ontwerpen. Een tijdloos product dat straks niet meer weg te denken is uit de winkels. Ik roep jullie op om te gaan stemmen, want dat 'boterhammatje' en de 'decolleté portemonnee' moet gewoon in de winkel komen... ik ben voor! Dus help mee en stem!
smul
decolleté portemonnee
I think it's usually a party to go to the Hema. Especially in branches where I never was ... There may be different than the range in my regular Hema, I think. Last week I was lucky once neon pink wool ... has the sense to do so in a foreign Hema shopping.
Anyway: now there was a design competition 2012. I was surprised by the nice designs. The mission of this year was to design a new hero. A timeless product that will no longer be ignored from the shops. I invite you to vote, because that 'sandwich mat' and 'cleavage purse' has to be in the store ... So get involved and vote!

1 opmerking:

  1. Fijne wedstrijd! En er zal al zo veel mooie spullen afgevallen in de voorrondes.
    Wat ik jammer vind van de Boterhammat is dat het idee niet nieuw is. Zelf vervoer ik mijn boterhammen al jaren in een ´wrap ´n´ mat (www.wrapnmat.com/). Leuk, vrolijk, stevig en milieuvriendelijk. En beter dan dit idee want af te wassen ipv weg te gooien.

    BeantwoordenVerwijderen