zaterdag 26 mei 2012

in de wolken...

wolken via designsponge














Gisteren zag ik veel beelden met wolken voorbij komen.... Ik bedacht mij dat ik deze veel vaker voorbij zag komen de laatste tijd. Zou er iets zijn met wolken? Reden te meer om eens 'een wolkenzoektocht' te maken. En jawel, ik heb er veel gevonden als muurdecoratie, verlichting of zitelementen. Wolken inspireren blijkbaar.... hier wat voorbeelden:

cloudy weather via ffffoud
wall decal clouds via etsy
vintage clouds van Eloise Renouf
cloud lamp
cloudscapes van Jung You Choi
Yesterday I saw many images with clouds passing .... I thought that I had seen this more often, lately. Could there be something about clouds? More reason to consider a "cloud search" on the Internet. And yes, I've often found as a wall decoration, lighting and seating. Clouds seem to inspire .... So here are some examples.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen