woensdag 25 april 2012

kunstplanten van vilt of porselein

porseleinen cacti
Tja, ik ben niet zo goed in op tijd planten water geven. Dat betekent dat ik vaak nieuwe moet kopen, of dat ik gewoon neppers aanschaf. Die neppers kunnen van allerlei materialen gemaakt worden, het wordt steeds leuker. Een paar echt mooie varianten zijn bijvoorbeeld porseleinen of vilten vrienden. Zelf vind ik een cactus wel mooi om naar te kijken, maar ze zeggen wel dat dit een geprikkeld gevoel kan oproepen. Mmmm nou ja: dan moet dat maar...
planten van wandschappen

dit kan ook... een stoel van Valentina Glez Wohlers
Well, I'm not so good to water the plants on time. That means I often have to buy new, or that I just buy fakes. These fakes can be made of various materials. A few really great alternatives include porcelain or felt friends. Personally, I think cacti are beautiful to watch, but they say that this is a feeling stimulated recall. Mmmm well: so be it ...

2 opmerkingen:

  1. Zie helaas nu pas je blog,
    wat grappig, de bovenste cactus heb ik verkocht,
    toch eens kijken of ik er nog een paar kan krijgen.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kunstplanten van vilt en porselein. Doet het niet pijn om op die cactus stoel te zitten?

    BeantwoordenVerwijderen