donderdag 1 maart 2012

letterbak


letterbak
` let - ter - bak de -woord (mannelijk) letterbakken bak waarin typografen vroeger de loden letters bewaarden; thans wel gebruikt als wanddecoratie

Pas heb ik goed gescoord bij de kringloop en allemaal lieve kleine beeldjes gekocht. Ik gebruik ze voor mijn workshop 'etagère maken', maar nu had ik zo'n goede vangst, dat de letterbak toch naar me gaat lonken. Als je goed rondkijkt zijn er veel mogelijkheden...
foto via Pinterest type case
een exemplaar via VT wonen
letterbak met figuurtjes van KidsonRoof
Uiteindelijk zag ik op op de site van VT wonen een zelfmaker die ik wel mooi vind. Een leuk project voor de aanstormende lente...Nu nog meer spulletjes verzamelen... En zoek je nog een letterbak, kijk dan eens op de site van de vrolijke letterbak...
zelfmaker van VT wonen

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen