maandag 26 maart 2012

hippe caravan....


Nu het warme weer eraan komt, krijg ik zin in kamperen. Ik heb altijd een haat-liefde verhouding gehad met caravans.... Ik vind ze écht suf, een tent is veel stoerder...  Maar ja..... caravans kunnen mooi zijn van buiten en het  zijn superleuke stylingprojecten. Want wat kun je ze opleuken! Mijn handen jeuken...
make over van caravan via apartment therapy
make over van caravan via apartment therapy
Al met al kan een caravan heel knus zijn, lig je lekker recht, kun je er in staan en krijg je geen stijve rug... Heb je zin om eens een nachtje te slapen in een hippe caravan? Dat kan op camping de 3 Akers.


Deze caravan ziet er ook heel leuk uit, in combi met lekkere taartjes lijkt het concept mij meer dan geslaagd. Ik hoop Annemarie van Suiker&Bloem dan ook een keertje tegen te komen....
Mocht je een leuke caravan hebben en hem graag willen opleuken... denk dan aan mij! Ik kan er wel een vrolijke boel van kan maken, weet ik zeker!  Zal ik ooit zelf.... mmmmm...
snapshot from England....
Now the warm weather coming, I feel like camping. I always have a love-hate affair with caravans .... I find them really dull, a tent is much tougher... But..... caravans can be beautiful on the outside and they are super cute styling projects. My hands itch ...
A caravan can be very cozy, you're nice and straight, you are in and get no stiff back ... Do you feel like a night sleeping in a caravan hip? Go to site the 3 Akers.
There is also a nice caravan of Suiker & Bloem, they make delicious cakes, a well conceived concept. I hope I'll see Annemarie Suiker & Bloem once.
If you have a nice trailer and you want it styled... think of me! I can make a lot of fun, I'm sure! Will I ever... mmmmm ...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen