dinsdag 28 februari 2012

borduren...

mijn borduurwerk
Haken en breien zijn helemaal hip, maar borduren gaat revanche nemen! Stylink heeft hier een leuke blog over geschreven, wist niet dat er zoveel (borduur)werk wordt toegepast en dat wildborduren bestond. Hoewel... in een stylingproject van een half jaar geleden, heb ik met touw in een hek geborduurd. Misschien ben ik de trendsetter wel geweest... ahum...
Maar goed: ik had geen zin in breien of haken en ben heb me gewaagd aan een iphone hoesje van Leese. Ben er blij mee, vooral omdat DMC nu ook hippe borduurzijde heeft als fluor en glow-in-the-dark. Kan ik 's nachts voortaan mijn telefoon terugvinden...


Ook zin gekregen in borduren, kijk dan eens bij Juffrouw zonder Zorgen en Funky Tyger...
Of hou je het liever bij een kruisjessteek-muurschildering, kijk dan op het blog van Eline Pelinkhof.
muurschildering van Eline Pelinkhof

2 opmerkingen:

  1. Enig Petra, je hoesje is top geworden. Erg leuk. Ben benieuwd hoe de binnenkant er uit ziet, en of je I-phone er makkelijk in en uit kan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja Wieke,
      de achterkant is natuurlijk een minder fraaie kant, maar valt niet tegen. Moet zeggen dat de kwaliteit van het hoesje verrassend goed is, hij kan er makkelijk om en af, beter dan wat ik had. Ook is hij vrij stroef, waardoor je beter kan bellen. Wel zit er een opstekend randje aan voorkant aan waar ik aan moet wennen... Ik heb hem via Korea gekocht via leese, was goedkoper dan in NL, moest alleen een 2 weken wachten...Ik vind het dus echt een aanrader en hoop dat borduurwerk niet snel slijt...

      Verwijderen