donderdag 19 januari 2012

met hamer en draad

masterpiece 'meisje'
Ik ben de kleurentrends van 2012 in kaart aan het brengen en zie dat er een tegenbeweging aan de hand is. Ook in het interieur, wij willen ons bijvoorbeeld omringen met vrolijke, eerlijke en speelse ontwerpen.... Een verrassend element is volgens mij wel de 'masterpieces pattern sheet'.
patroonblad
Met dit patroonblad kun je met hamer, spijker en draad een waar kunstwerk op je wand toveren. En het kost ook nog eens bijna niets...... Ik moest wel even aan vroeger denken, mmmmm.....
Toevallig is wol en katoen erg in.... en toevallig ligt hier thuis een bolletje fluorgeel op tafel.... Ik zelf zou liever hiermee aan de gang gaan, dat lijkt me spannender. Maar gelukkig kan iedereen dat voor zichzelf bedenken...
masterpiece 'hase'
masterpiece 'zonnebloemen'

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen