woensdag 18 januari 2012

dé kleur van 2012 is....

een sfeerbeeld van Flexa
Het is al een poosje bekend dat de kleur van 2012 een kleur is die vrolijkheid en warmte zal brengen. In deze economische moeilijke tijden hebben we daar behoefte aan. Het is de kleur mandarijnrood geworden!
Pantone noemt deze kleur 'tangerine tango' en Flexa noemt haar B8.38.44. 

Deze kleur kun je toepassen op wand, zodat je hele interieur een warme uitstraling krijgt.
oranje behang van collectie 'Mystique' van Eijffinger
Of dit kun je toepassen met accessoires, zodat de kleur op een subtiele manier warmte brengt. 
inspiratie via Pinterest


gevonden accessoires na mijn zoektocht op internet...
Ik bof, mijn oranje wand kan ik nog een jaar laten zitten, deze is in de prachtige kleur 'mandarijn' van Histor. Verder kijk ik uit naar de nieuwe behangen van Eijffinger, die begin februari uitkomen. Hoe hebben zij daar deze kleur in verwerkt.....
Op de consumentendagen van de Home&Interior beurs in het HTC van Nieuwegein, ga ik op 5 en 12 februari meer vertellen over de kleuren van 2012. We mogen weer uitbundig gaan spelen met de kleuren.... want 1 kleur meer of minder: dat kan in 2012!
Kijk: daar word ik blij van!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen