maandag 19 december 2011

cursus 'zelf een interieurplan ontwerpen' in 2012

een bladzijde uit het Woonschrift
Ga je verhuizen of wil je je huis veranderen? Misschien kan ik je dan goed helpen! Al voor een lange periode geef ik een cursus waarin je stap voor stap leert bouwen aan een nieuw interieurplan. In 4 avonden leer je je woonstijl kennen, maak je een praktische indeling van de ruimte, kies je kleur en maak je een lichtplan. Aan het eind van de cursus kun je direct aan de slag!
voor info kun je kijken op de website
de data staan op de website
Vanaf januari 2012 geef ik verschillende cursussen bij VanderWal interieurs of thuis met inspiratie uit mijn kast... Ook geef ik deze op verschilldende Volksuniversiteiten in mijn regio. Voor het eerste kwartaal van 2012 zijn de data gepland en kun je je alvast inschrijven. In januari kom ik nog met een planning voor regio Gorinchem, dan ga ik samenwerken met Cromwell Road.
een bladzijde uit het Woonschrift
het Woonschrift is te bestellen via mijn website

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen