dinsdag 15 november 2011

thankful tree

Ongeveer iedere 6 weken style ik een etalage bij een gezondheidscentrum. Dat doe ik met plezier, vooral als ik een goed idee heb. Tegenwoordig kom je via twitter veel inspiratie tegen, dus daar kwam ik dit idee ook tegen. Een tussenfase van de herfst naar de kerst, thanksgiving day. Daar hoort ook een thankful tree bij. Een boom waar je kaartjes in hangt met dingen waar je blij mee bent.


Al met al een klein glazen hok wat goed met kleuren gevuld moet worden, met een kleine budget... een leuke uitdaging. Deze keer koos ik voor fris groen met turquoise, blijft een mooie vrolijke combinatie.
Verder een knipoog naar de Sint met pakjes, kruidnootjes en een ketting van chocolade munten. Misschien wel de laatste keer chocolade euro's?!? Ik heb ze dus maar bedachtzaam geregen...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen