dinsdag 8 november 2011

koffiekamer op een basisschool

ikea stoelen opgeleukt met allerlei lintjes, plaatjes en kralen
Laatst heb ik een project op een Jenaplanschool in Gorinchem afgerond, ik heb de koffiekamer helemaal van begint tot einde aangepakt. De meubelen en de keukenopstelling, daar moest ik het mee doen, de rest mocht totaal anders...
Omdat er in de pauze veel gekletst wordt, heb ik het thema gebaseerd op een gedicht van Jan Hanlo 'de mus'.
het gedicht van Jan Hanlo
Ik heb gekozen voor de kleur oranje als basis, omdat oranje staat voor positief denken, het nieuwe kracht en energie geeft en het de eetlust vergroot. Handig in een koffiekamer.... dacht ik zo.
een retro behangtak met een vogelhuis krijtbord en een koekoeksklok van magneetbehang
Omdat het een creatieve en kleurrijke school is, ben ik daar in mee gegaan. Een leuke klus!

poppoms van eennieuwavontuur
geverfde vazen van de kringloop en raamstickers van Haikje

1 opmerking:

  1. Hoi Petra,
    Wat een mooi interieur heb je gecreëerd! En ook helemaal in een lijn met Feng Shui. Kleurkeuze was ideaal!
    Met energieke groet,
    Wena Brussaard
    100% Feng Shui

    BeantwoordenVerwijderen