zondag 27 november 2011

adventkalender


Ik vind november altijd een lastige maand. Want ga je nu kiezen voor Sint of toch voor Kerst.... Sint is leuk, grappig en gezellig. Kerst is sfeervol, omdat er veel te versieren valt. Omdat ik een paar plekken in kerstsfeer mag brengen, ben ik alvast wat gaan oefenen. Ik ben gek op papier, origami, washitape, stempels en knippen. Uiteindelijk zag ik een mooie adventkalender op internet staan en heb deze als inspiratie gebruikt.
papierwaar van lollipop, sajou, flow-magazine en origami-papier
papierwaar van Flow-magazine, houten kerstversiering Hema
Het leuke van een kalender is dat je iedere dag een kadootje kan pakken. Er zijn veel mooie kerstversieringen als papierwaren van Flow, in de schappen bij de Hema en als je goed kijkt is er bij de Zeeman vaak ook wel wat te halen...

papierwaar van Flow-magazine en Lollipop

papierwaar van Flow-magazine, Lollipop, washitape en kerstboom van Hema

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen