zaterdag 15 oktober 2011

stempels en meer...

Ik werk graag met stempels en zoek altijd weer, op de mij bekende websites, of er nieuwe leuke hippe exemplaren zijn. Meestal niet te koop in de gewone winkels.
Maar goed, via Twitter, kwam ik in aanraking met Studio Stempel. Ik ben al een poos op zoek naar een oplossing voor mijn post,ik stuur immers vaak woonschriften via de post. Dat moet er natuurlijk wel leuk uit zien... Zo kwam er ineens een goed idee: een eigen stempel kan natuurlijk ook...
Ellen heeft met veel geduld het logo omgezet in een adresstempel. Ik kan ze los of samen gebruiken... Handig!




Een herfst mazzeltje?
Wil je ook graag zien hoe de stempel eruit ziet op een envelop? Stuur mij dan een mailtje, met als onderwerp: Studio Stempel.Op de verjaardag van mijn zoon, op 26 oktober, zal ik hem vragen om 1 mailer uit te kiezen, die krijgt dan het eerste exemplaar van de stempel-op-de-envelop met een Woonschrift over de post. Een leuke herfstmazzel, toch?!?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen