maandag 17 oktober 2011

'zelf een interieurplan ontwerpen'




Met veel plezier geef ik de cursus 'zelf je interieurplan ontwerpen'. Dat vind ik altijd leuk om te doen, dan gaat mijn onderwijshart weer flink pompen. We werken in deze cursus met het Woonschrift als basis. Daarnaast vertel ik iedere keer, met behulp van een powerpoint, nog meer informatie om toe te passen in het interieur. Bijvoorbeeld: hoe werken kleuren in je huis, hoe kun je creatief omgaan met behang, welke lampen zijn er en wat is het effect? Waar heb je licht nodig en waar niet, hoe kun je de ruimte praktisch indelen etcetc. De cursus geef ik vaak op locatie, omdat je daar direct de spullen kunt bekijken.
Eind oktober start er weer een nieuwe ronde in Leerdam bij VanderWal- interieuradviseurs... Voor de cursus van vrijdagavond is er nog 1 plekje vrij, voor de dinsdagochtend nog een paar. Voor meer info of aanmelden kun je mailen naar Petra.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen